Indo Freelance Work by Google

Sunday, February 12, 2012

Peluang Kerja dari Rumah dengan menjadi Virtual Worker



Hasil jalan-jalan minggu ini memberikan sedikit masukan tambahan ilmu dari sekedar membaca buku ketika menemani anakku jalan-jalan. Salah satu pojok di toko buku yang pasti saya kunjungi adalah bagaimana mencari uang dari dunia maya. Baik itu google dengan adsense nya dan lain lain. Di salah satu buku saya menemukan yang namanya virtual worker. Di naungi oleh badan semacam jasa perantara untuk menemukan kepercayaan dari para pihak. Klik banner di samping ini jika minat untuk gabung FOR WORKER. Click below to join v worker FOR WORKER.



Jika anda perusahaan dapat menghemat biaya klik di samping FOR EMPLOYER, if you are an enterprise trying to save money from doing your work virtually, join and click FOR EMPLOYER


1 comment:

Unknown said...

Fantastic blog! Cool, witty and of course, not a bore. I wish I can blog like you. Keep up the good work. Can I suggest some websites that I found useful? There are numerous marketplaces like Freelance Work From Home, Sell Online themes and many other wonderful sites. You can suggest it to your friends so that they can do all that freelancing stuff, that you are talking about over here. Get rocking!